בניית דף נחיתה: 5 דוגמאות מקצועיות

WebDigital | וובדיגיטל עיצוב ופיתוח אתרים

דף נחיתה הוא מושג כזה, שבטח יצא לכם להיתקל בו אבל אתם אולי לא לגמרי סגורים על מה זה בעצם אומר.

כבעלי עסק יוצא לכם לא פעם להזדקק לשירותיהם של אנשי מקצוע מתחומים שונים. אחד הדברים המבעיתים ביותר הוא ניהול שיחה עם מומחה כאשר אתם הדיוטות מוחלטים. ידוע כי מומחים בתחומם נוטים לתבל את דבריהם במילות ז'רגון מקצועי שעבור אחרים נשמעות כמו דות'ראקית מדוברת.

אנחנו כאן כדי לפזר את מסך הערפל, אם יורשה לנו לצטט את ריטה מתקופת ימי התום שלה.

מה זה דף נחיתה?

דף נחיתה הוא אחד מאמצעי השיווק הפופולריים במסגרת ניהול קמפיין. זהו מעיין פלאייר אינטרנטי בעל מטרה שיווקית מובהקת: הנעה לפעולה. מהי פעולה? קניה של מוצר/שירות, השארת פרטים (הנקראים גם "לידים"), יצירת קשר ועוד.

בניגוד לאתר אינטרנט, דף נחיתה מקדם בדר"כ מוצר אחד. בהקשר הזה, גם שירות הוא מוצר רכיש (אם יש כזאת מילה בכלל). הוא מאוד ממוקד ביחס לאתר שיכול להציע מגוון רחב של מוצרים או שירותים, לכלול דפי אודות, פוסטים בבלוג ומלא הסחות-דעת.

נו, אתם מכירים את זה. בעת חיפוש בגוגל רבים מדפי הנחיתה מופיעים באזור העליון כמודעות פרסומיות. או, למשל, כשאתם מתעניינים במוצר כלשהו באיזה אתר. לא חולף זמן רב, ובאנרים פרסומיים של המוצר הזה רודפים אחריכם לכל מקום. בעת לחיצה על באנר כזה, יש סיכוי גדול שתתקלו בדף נחיתה.

מהם מרכיבי ומאפייני דף הנחיתה?

  1. כותרת – שמיד מושכת את תשומת לבם של הגולשים
  2. כותרות משנה – שמתארות את עיקרי השירות/המוצר ומפתות את הגולשים להמשך קריאה
  3. טקסט קצר – המתאר בנקודות או בקצרה ובצורה משכנעת את ההצעה המכירתית
  4. מדיה ויזואלית – תמונות או וידאו יפים, רצוי גדולים ופרוסים על גבי דף הנחיתה, הממחישים את השירות/המוצר. איך אמר הפילוסוף הסיני קונפוציוס? תמונה אחת שווה אלף מילים.
  5. המלצות/ביקורות – שנותנות הוכחה חברתית לאיכות המוצר, ומגבירות את האמון והאותנטיות.
  6. טופס השארת פרטים – למטרת הרשמה/ יצירת קשר/הזמנה וכו' במטרה לאסוף לידים, כלומר, פרטים של לקוחות פוטנציאלים.
  7. כפתורי הנעה לפעולה – כפתורים שגורמים לגולש ללחוץ עליהם במטרה לקדם את האינטרקציה עם השירות/מוצר. "להזמנה לחץ כאן", "למידע נוסף השאירו פרטיכם" וכיו"ב.


מתי צריך את זה?

כשאתם רוצים לצאת במסע פרסומי לעסק שלכם ברשתות החברתיות ו/או בגוגל. גולשים שלחצו, לדוגמא, על מודעה ממומנת שלכם בגוגל, "ינחתו" בתוך דף הנחיתה שלכם. זהו גם כלי באמצעותו ניתן לאסוף נתונים של מתעניינים במוצר/שירות שלכם במטרה להפוך אותם בסופו של תהליך (קצר או ארוך) ללקוחות.

4 דוגמאות לדפי נחיתה מקצועיים – כי למה לא לפרגן?

  1. Airbnb
    המוצר שלהם הוא שוק מקוון שמחבר בין אנשים שרוצים להשכיר את בתיהם לאנשים שמחפשים מקומות לינה ברחבי העולם.אם תתעלמו שניה מהתרגום האוטומטי הגרוע לאנגלית בדף הנחיתה הזה… תוכלו לראות איך הוא כולל במדויק את כל המרכיבים שהזכרנו.קודם כל, הוא מכוון לאנשים המתעניינים באירוח אחרים בנכסים שלהם, בבתיהם.מיד בראש דף הנחיתה וידאו ענק של אנשים הפותחים דלתותיהם, מקבל את פני הגולשים. כותרת שיווקית וכפתור ורוד המזמין להתנסות בחווית האירוח שAirbnb מציעים.טקסטים קצרים מאוד לאורך הדף כולו המתארים בתמצות ומזוויות שונות מדוע כדאי להצטרף כמארחים שלהם. זו חוויה אנושית מעשירה שיש בה גם פונטציאל רווח נאה מאוד.כמו כן, יש אזור המדבר על Aircover שמציע הגנה מקצה לקצה למארחים. לא יודעות מה איתכם, המסתוריות בהצעה הזו גרמה לנו להקליק מיד על הכפתור ולו רק בכדי להבין בכלל למה הם מתכוונים. וכמובן לאורך כל הדף כפתורי להצטרפות לשירות. הכול מעוצב באופן הנעים לעין ומפתה.
  2. Jeep
    ג'יפ הוא אחד ממותגי רכבי שטח ורכבי 4X4 המובילים בעולם. לכן אולי הם מרשים לעצמם שדף הנחיתה שלהם יהיה כה תמציתי ומינימלי.כותרת ענקית, כותרת משנה שיווקית שמתמצתת את החוויה והמוצר גם יחד. תמונה ענקית של דגמי הג'יפ העכשווים, מחיר התחלתי. משמאל טופס צור קשר. עוד אפשרויות ליצירת קשר בדף: טלפון, וואטסאפ. במעבר עכבר על האזור התחתון עולה פופאפ רמת אבזור בטיחותי ורמת זיהום אוויר, שני פרמטרים חשובים במהווים שיקול ברכישת רכב.האמת שלא צריך לספר על המוצר יותר מזה, בינינו… כולנו יודעים למה אנחנו צריכים ג'יפ דחוף ומה בראש שלנו לעשות איתו ברגע שיהיה לנו אחד כזה.
  3. חיותא
    דף נחיתה מהמם ביופיו עם איורים של חיות בית שונות, כלבים וחתול נרגן. במעלה הדף משמאל טלפון וכפתור לקבלת הצעת מחיר. כותרת המציגה את התועלת והייחודיות בשירות שהם נותנים. מיד לאחר מכן טופס יצירת קשר. בגלילה מטה מופיעים בסדר הבא: יתרונות השירות, תמצית מרכיבי הכיסוי הביטוחי שלהם, סרטון וידאו של כתבה מתוך התוכנית "הכל כלול" העוסקת בכיסוי ביטוחי של חיות מחמד, ולבסוף – המלצות של וטרינרים ושל לקוחות. בתחתית העמוד שוב הכפתור הצהוב לקבלת הצעת מחיר. זהו אחד מדפי הנחיתה הכי מלבבים שנתקלנו בהם לאחרונה.
  4. חשבונית ירוקה
    איזה דף נחיתה מינימליסטי ועם זאת כה ענוג לעין. הכותרת כוללת הצעה פשוטה וברורה, מאוד לא מכירתית ומאוד מזמינה. כותרת משנה מסבירה בקצרה את יתרונות השירות. תחתיהן טופס הצטרפות לשירות. משמאל סליידר שמתאר את מרכיבי השירות בתתי-כותרות וצילומי מסך. מתחת לסליידר טקסט המפרט על כל אחד ממרכיבי השירות.בתחתית הדף אייקונים לחיצים כקישורים למדיה חברתית. אפס גלילה. אין יותר בסיסי מזה, ועם זאת, כולל מרבית המרכיבים שהוזכרו למעלה. מדהים.אתם מוזמנים להציץ גם בכמה דוגמאות לדפי נחיתה שעשינו אנחנו, למרות שאין הנחתום מעיד על עיסתו: דף נחיתה למייבן חשבונית דיגיטלית, דף נחיתה לאייל מורה נהיגה, דף נחיתה לאפליקציית אוקיי ביי.


    לסיכום:

    מלבד אתר אינטרנט, קמפיין שיווק דיגיטלי יכול בקלות להיות אחת ההשקעות הטובות ביותר שתשקיעו בעסק שלכם. דפי נחיתה הם חלק אינטגרלי מהצלחה של קמפיין כזה, שמטרתו לעזור לכם להגיע למעגל רחב יותר של לקוחות פוטנציאלים, ולעזור גם להם לדעת שאתם קיימים.אנחנו מקוות שהדוגמאות למעלה נתנו לכם קצת השראה לצאת לפעולה, חמושים בידע בסיסי, שזה תמיד דבר טוב בטרם פונים לאנשי מקצוע בכל תחום באשר הוא.צריכים דף נחיתה? אנחנו כאן.

רוצים לשמוע עוד?

צרו קשר ונשמח מאד ללוות גם את הפרויקט שלכם להצלחה!

תבנית פוסט | וובדיגיטל עיצוב ופיתוח אתרים

אולי יעניין אותך